Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Karin en Nienke - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Karin en Nienke - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan!

Door: Karin en Nienke

Blijf op de hoogte en volg Karin en Nienke

20 Augustus 2014 | Aruba, Aruba

Pff... wat een dagje. Maaaaarrr we zijn er! Om half 5 Arubaanse tijd en dus half 11 Nederlandse tijd zijn wij geland op Aruba na een vlucht van 10 uur. Een relaxte vlucht gehad waarbij we lekker films hebben kunnen kijken en ons prima hebben kunnen vermaken. Ongeveer elke 2 uur kwamen ze langs met eten en drinken, dus dat is natuurlijk ook wel lekker (A). Bij aankomst op Aruba werden wij opgewacht door Frieda, dit is de mevrouw waar wij het appartement van huren. We zijn meteen even langs een supermarktje gereden om wat boodschapjes te halen. Nu even de wifi opgestart en willen we even laten weten dat het goed met ons gaat! ;) Het appartement ziet er super netjes uit. En het weer is natuurlijk heerlijk! Het is hier pas half 7 dus we gaan nog even door, want anders zijn we morgen veel te vroeg wakker ;)

Slaap lekker! En het volgende reisverslag volgt vast snel! Dikke kus van ons vanaf het mooie, warme Aruba!

• 20 Augustus 2014 - 08:50

Mary:

Ha
    Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat het appartement naar wens is. Geniet van het mooie weer daar, want hier is het tien keer niets,

• 20 Augustus 2014 - 11:55

Anja:

Hoi,

Leuk al wat te lezen, mooi dat de reis goed is gegaan: wat een lange zit he???
    Ga eerst nog lekker vakantie vieren en voor later succes op school!
    Gr Anja

• 20 Augustus 2014 - 13:07

Leo:

Goeden morgen meiden,

lekker geslapen in jullie nieuwe bedje.
    Was gisterenavond leuk om met jullie te skypen,
    dan hebben we nu enig idee hoe jullie appartement er uit ziet.
    Geniet van het weer en het mooie strand. ( jaloers ).

tot horens xx

Leo

• 20 Augustus 2014 - 13:13

Elly :

Hallo Karin en Nienke,

Bedankt voor het berichtje!
    Uiteraard ook dikke kus van Tante Elly!!

• 20 Augustus 2014 - 14:45

Oma:

lekker zonnetje daar hier niet hoor takke weer en koud leuk om je verslag te lezen geniet maar lekker

• 20 Augustus 2014 - 22:55

Cindy, Sten En Roxy:

Mooi om te horen dat de vlucht goed is gegaan. Veel plezier daar en we kijken uit naar het volgende verslag.

• 21 Augustus 2014 - 16:58

Annet:

Hallo meiden,

Jullie hebben een mooie vlucht gehad.
    Groetjes van mama xxx

• 22 Augustus 2014 - 10:20

LeJo:

Hoi Karin en Nienke,

Ik zie dat er nog een Leo is op jullie blog, grappig.
    Karin: de LeJo ken jij wel!!
    Nog even 1 week "vakantie", maar dan: naar school, hahaha.
    Lekker zonnig daar.
    Leuk onderkomen.
    Veel plezier en hou ze er onder die kinderen,hahaha