Bijna! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Karin en Nienke - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Karin en Nienke - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Karin en Nienke

Blijf op de hoogte en volg Karin en Nienke

11 Augustus 2014 | Nederland, Sassenheim

Volgende week dinsdag is het zo ver! De zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen. Om 12.25 uur vliegen wij naar Aruba!
Ondertussen zijn wij druk bezig met alle spulletjes en dingen klaarleggen voordat we weggaan. De koffer wordt beetje bij beetje gevuld. Met 23 kg ruimbagage en 12 kg handbagage komen we vast een heel eind! ;) Het scheelt dat we eigenlijk alleen maar zomerkleding mee hoeven te nemen aangezien het zonnetje daar bijna altijd schijnt! :)

De vlucht naar Aruba duurt zo ongeveer 10 uur. Wanneer we in Oranjestad aankomen, worden we opgewacht door Frieda. Frieda is de vrouw waar wij ons appartementje huren.

Alvast even een kort verslagje van hoe het er nu voorstaat. Het volgende verslag komt vanuit Aruba!! :)

• 18 Augustus 2014 - 19:04

Mama:

Hoi scheet, goeie reis gehad?

• 19 Augustus 2014 - 00:37

Peter:

Ben supernieuwsgierig! Succes voor jullie beiden!

• 19 Augustus 2014 - 08:59

Pauline:

Hé meiden, als je dit nog leest; een hele goede reis en geniet van elk moment. Het wordt vast fantastisch!!!Heel veel plezier en zet lekker veel foto's op deze site. xxx

• 19 Augustus 2014 - 18:42

Tess:

Hoi Nienke, hoe gaat het? We hebben op de computer je vlucht gevolgd. Kon je nog wat zien tijdens het vliegen? Of zat je niet bij het raampje? Veel plezier. x Tess