Een hoop ontdekt.. - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Karin en Nienke - WaarBenJij.nu Een hoop ontdekt.. - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Karin en Nienke - WaarBenJij.nu

Een hoop ontdekt..

Door: Karin en Nienke

Blijf op de hoogte en volg Karin en Nienke

28 Augustus 2014 | Aruba, Aruba

De tijd gaat toch al aardig snel hier. We moeten nog steeds wennen aan het tijdsverschil. Wanneer wij hier wat gaan doen, is bij jullie de dag zowat alweer voorbij. De eerste flinke regenbui hebben we gehad, vannacht gelukkig.

We hebben alweer een hoop gedaan de afgelopen dagen. Ik zal eens even een kort lijstje maken:
- De hooiberg beklommen, zo hadden we uitzicht over Aruba.
- De eerste cocktail op het strand gedronken.
- Zijn we eens wezen kijken hoe de mensen hier stappen.
- Hebben we in een ander weeshuis geregeld dat we daar bijles kunnen, aangezien er in het andere huis maar 1 kindje was die we bijles konden geven.
- Lopen er hier enorme krabben gewoon over de weg, waarvan we er een platte bij hebben gezien (te zien op de foto's).
- Ook de eerste frozen yoghurt hebben we gegeten (soort ijs, maar dan bevroren yoghurt met heerlijke toppings, zoals bijv. muesli ;))
- We hebben ondervonden dat we ook met de dollarbusjes kunnen reizen. Dit zijn kleine busjes waar we samen 3 dollar betalen en zo naar Oranjestad kunnen. Eens een keertje niet in onze eigen auto.
- We hebben hier al 2 extreem warme dagen meegemaakt, zoals de mensen dat hier zeggen. Al zijn alle dagen in onze ogen toch wel extreem warm ;)
- We hier elke dag wel 10x kunnen vegen met al dat stof dat door de wind wordt verspreid.
- Mensen hier veel in auto's rijden waar de hele zijkant, voorkant, of achterkant er vanaf ligt of is ingedeukt.
- We tot nu toe helemaal lek worden gestoken door de muggen hier.
- En eindelijk zijn de snorkelsets aangeschaft! Nu wordt het dus eens tijd om de onderwaterwereld te bekijken.

Zo een lijstje met wat wij hier allemaal beleven. Maandag begint voor ons stage. We kijken hier toch wel erg naar uit. Heel leuk om te zien hoe de kinderen hier naar school gaan. Morgen gaan we uiteten bij Moomba Beach, deze week is hier in Aruba ook de restaurantweek, dus daar nemen we het dan maar van ;)

Zo dat was weer even een verslagje. De volgende volgt wel weer als we naar stage zijn geweest.

Knuffels en kusjes van hier!

Oja, en misschien is het handig om bij jullie reacties ook achternamen te zetten (A). Aangezien we van sommige namen meerdere mensen kennen ;)

• 06 September 2014 - 16:47

Mary Larde:

Ha nienke,
    Hoe is jullie eerste weekje stage verlopen?

Als ik het zo lees, vermaken jullie je prima, ik word er wel een beetje jaloers van.
    Vanmorgen bij opa en oma een bakkie gedaan, die gaan maandag een paar dagen naar Friesland.

Hier zit ook de eerste week school voor luca er weer op. Ze heeft een leuke klas en al enorm veel huiswerk.

Goed weekend